January 3, 2011

#COLOR ENHANCEMENT

Sejak kebelakangan ni, kesibukan bekerja sangat sangat la menghalang aku daripada meng "update" blog nih. Lagipun, memang aku bukan dalam mood untuk mengambil gambar sekarang. Setelah dibelek-belek semula hasil-hasil kerja aku sebelum nih, sangat la tidak puas hati. 

So, aku mengambil kesempatan di kala cuti nih, untuk meng"improve" kan  lagi apa yang patut aku improvekan. Dalam post kali nih, aku cuba untuk berkongsi apa yang aku dapat sepanjang ak berdiam diri nih. Xde la hebat mane pun, tap benda ni baru bagi aku, so agak excited jugak la. Korang, layan je la ea. Thanks.

Gambar asal (Google Image)

Haze + Level

Saturation + Curves + Crop

Texture + Selective Color

No comments:

Follow me on Facebook!

Search This Blog

Flickr!

Roy Tanck's Flickr Widget requires Flash Player 9 or better.

Get this widget at roytanck.com

Archives

Followers

Total Pageviews

Blogged.my

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP